23948sdkhjf

God reklame med modeshow for kunderne

Der findes mange måder at skabe opmærksomhed om sine produkter på for butiksførende. Modebutikken Prestige har ladet sig inspirere af den verden, deres sortiment kommer fra, ved at afholde modeshow med det bedste fra deres førte kollektioner.
Hos Prestige i Nyborg sætter de en ære i at give kunderne mulighed for at finde den særlige stil med de detaljer, der matcher netop deres personlighed.

De er en modetøjsbutik, som fører kvalitetstøj til kvinder fra et udvalg fra designere, der har gjort sig særligt bemærket i modeverdenen. Selvom kvaliteten er høj og udvalget bredt, kan det sommetider være nødvendigt at tænke kreativt for at markere sig dét ekstra i kundernes bevidsthed.Det oplyser butikken i en pressemeddelelse.

I forvejen har Prestige en webshop. Men butikken har også taget en anden metode i brug for at få fat i kunderne. Prestige har taget en reklamemetode i brug, som kan få kunderne op af sofaerne og ned i butikken til en live præsentation af varesortimentet.

Modeller og sushi efter lukketid
Normalt forbindes modeshow med lancering af kollektioner fra designerne selv. Sommetider lader tøjbutikkerne sig inspirere af modeverdenens traditioner og afholder selv modeshows for kunder og andre interesserede. Det er præcis hvad Prestige gjorde i foråret. Her afholdt de et arrangement i butikkens lokaler efter lukketid, hvor kunderne fik mulighed for at se tøjet in action på modeller i afslappede omgivelser. Udover selve modeshowet var der sushi-smagsprøver fra en lokal sushirestaurant, så der både var noget til syns- og smagssansen, ligesom de fremmødte havde mulighed for at vinde gaver fra butikken i lodtrækning.

På denne måde kan en tøjbutik altså etablere nye rammer for kundernes møde med tøjet for en aften, og få alle dele af varesortimentet frem i spotlyset. Ved at gøre tøjet til en del af en oplevelse, kan både salg og omdømme få et spark i den rigtige retning.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094